Zamowienie publiczne 07-18/d

Zakoñczone:

Og³oszenie nr 500076970-N-2018 z dnia 10-04-2018 r.
Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku: Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1565 B poprzez wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego na odcinku Gabrysin - Wilkowo (Gm. Po¶wiêtne)

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe 
Og³oszenie dotyczy:  zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 516294-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Za¶cianki, Szosa Baranowicka  37, 15522   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1565 B poprzez wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego na odcinku Gabrysin - Wilkowo (Gm. Po¶wiêtne)
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy): 07/D/2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Zamawiaj±cy oczekuje wykonania n/w robót na odc. 2,69 km: - karczowanie pni drzew i karczowanie krzaków, - usuniecie darniny - roboty rozbiórkowe i ziemne - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; w-wa wi±¿±ca 4 cm i ¶cieralna 3 cm - wykonanie przepustów pod zjazdami - uzupe³nienie poboczy gruntem kat II
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT 1632062.44
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiêbiorstwo Drogowo-Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@maksbud.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 183
Kod pocztowy: 17-100
Miejscowo¶æ: Bielsk Podlaski
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1863214.89
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 1801168.64
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 2183284.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   nie

Dyrektor PZD w Bia³ymstoku

mgr in¿. Marek Jêdrzejewski


Tre¶æ:

07/D/2018

Og³oszenie nr 516294-N-2018 z dnia 2018-02-12 r.

Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku: Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1565 B poprzez wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego na odcinku Gabrysin - Wilkow (Gm. Po¶wiêtne)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej – maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37 , 15522 Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL) Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.pzd.bialystok.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie Nie
adres

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertê nale¿y z³o¿yæ osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres: 15-522 Bia³ystok, Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37 pok. nr 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1565 B poprzez wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego na odcinku Gabrysin - Wilkowo (Gm. Po¶wiêtne)
Numer referencyjny: 07/D/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Zamawiaj±cy oczekuje wykonania n/w robót na odc. 2,69 km:

- karczowanie pni drzew i karczowanie krzaków,

- usuniecie darniny

- roboty rozbiórkowe i ziemne

- oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,

- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego

- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; w-wa wi±¿±ca 4 cm i ¶cieralna 3 cm

- wykonanie przepustów pod zjazdami

- uzupe³nienie poboczy gruntem kat II,
II.5) G³ówny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
data zakoñczenia: 2018-06-15
II.9) Informacje dodatkowe:

1. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) Zamawiaj±cy wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcê, Podwykonawcê i dalszego Podwykonawcê przy realizacji przedmiotu zamówienia pracowników wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy

a) kierowanie brygadami (majster)

b) kierowanie brygad± (brygadzista)

c) obs³uga maszyn drogowych

d) obs³uga koparki

e) obs³uga koparko – ³adowarki

f) obs³uga ³adowarki

g) obs³uga spycharki

h) kopanie rêczne

i) uk³adanie podbudów drogowych

j) skrapianie warstw emulsj±

k) uk³adanie nawierzchni drogowych

2. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w dniu przekazania placu budowy przed³o¿y³ Zamawiaj±cemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji wraz z o¶wiadczeniem, ¿e s± one zatrudnione na umowê o pracê. Dotyczy to równie¿ podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy powinni z³o¿yæ w/w wykaz przed przyst±pieniem do robót.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:

1. Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem , w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 3 robót budowlanych polegaj±cych na: - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wi±¿±ca lub ¶cieralna) w ilo¶ci min. 10 000 m2, ka¿da

2. Wykonawca powinien posiadaæ lub mieæ dostêp do wytwórni mas bitumicznych posiadaj±cej certyfikat zak³adowej kontroli produkcji zlokalizowanej w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 75 km od miejsca prowadzonych robót

3. wykonawca powinien posiadaæ lub mieæ dostêp do laboratorium wykonuj±cego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia

4 wykonawca powinien posiadaæ lub mieæ dostêp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- za³±cznikiem 1 i 4 do rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

5 Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofert± osoby, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania:

1) jedna osoba proponowana do pe³nienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie : - min. 2 lata do¶wiadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej (bez ograniczeñ) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów,

2) obs³uga geodezyjna min 1 osoba posiadaj±ca, uprawnienia w zakresie geodezyjna obs³uga inwestycji
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W ofercie wpisaæ imiê i nazwisko kierownika budowy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika Nr 5 Nale¿y wykazaæ roboty budowlane potwierdzaj±ce spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2.c)1 Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wskazane w wykazie roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.

2 O¶wiadczenie o laboratorium za³±cznik Nr 8

3 O¶wiadczenie o oznakowaniu za³±cznik Nr 9

4 Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika Nr 6 . Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku 5.1.2.c) 5. Do wykazu nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie , ¿e osoby wymienione w wykazie spe³niaj± warunki wymagane przez zamawiaj±cego- za³±cznik Nr 7

5.Wykaz potencja³u technicznego – sprzêtu potwierdzaj±cy spe³nienie warunku 5.1.2.c)2 z którego bêdzie korzysta³ Wykonawca wraz z informacj± o podstawie dysponowania tym potencja³em technicznym- za³±cznik Nr 10.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Certyfikat zak³adowej kontroli produkcji dla WMB z której bêdzie korzysta³ wykonawca.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zobowi±zanie wymagane postanowieniami punktu 7.4. Instrukcji dla oferentów, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – do³±czone do oferty

2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii;

3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wp³aty wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych) w jednej z wybranych form:

1) pieni±dzu na konto PZD w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950

2) gwarancjach bankowych,

3) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zmianam
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

gwarancja

20,00

do¶wiadczenie kierownika budowy

20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne – nie dotyczy
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem – nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego – nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego – nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna – nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron z zachowaniem warunków okre¶lonych w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.

2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

2.1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê kontraktu w terminie poprzez wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie robót, dokonywanie odbioru. b) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego: - wstrzymanie robót przez zamawiaj±cego, - konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - nieterminowe przekazanie terenu budowy, dokumentów budowy wymaganych przepisami prawa, c) bêd± mia³y miejsce uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, d) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, e) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub daj±cych siê przypisaæ zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiaj±cego na terenie wykonywania prac budowlanych, f) dzia³ania osób trzecich, nie bêd±cych konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, uniemo¿liwi± wykonywanie prac, g) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od zamawiaj±cego oraz wykonawcy skutkuj±ce niemo¿no¶ci± prowadzenia prac. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z ww. okoliczno¶ci termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ okres trwania tych okoliczno¶ci.

2.2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub z uwagi na postêp technologiczny, c) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, d) zmiana producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia, e) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych, Ww. zmiany bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do u¿ytkowania, a zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. Wskazane zmiany mog± byæ powi±zane z obni¿eniem wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych przez strony.

2.3. Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie 7 dni od daty przed³o¿enia propozycji wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± spe³niaæ warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2.4. Zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku rezygnacji przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy – w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami.

2.5 Zmiana podwykonawców: Wyst±pi konieczno¶æ dokonania (za zgod± Zamawiaj±cego) zmiany (nowy podwykonawca musi spe³niæ takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagañ dotycz±cych czê¶ci, które nie mog± byæ powierzone podwykonawcy lub tez ca³kowitej rezygnacji z udzia³u podwykonawcy.

2.6 Zmiana dokumentacji projektowej : a) Je¿eli zmiany o których mowa w pkt 2.2 wymagaj± zmiany specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjuj±ca zmianê przedstawi projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± – o konieczno¶ci lub nie – zmiany zg³oszenia oraz przedmiar. Wymaga to akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiaj±cego. b) je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie wykonawcy podstaw± obliczenia jej kosztów stanowi projekt zamienny, o którym mowa w pkt a oraz kalkulacja uproszczona sporz±dzona w oparciu o uzgodniony z zamawiaj±cym publikator cen jednostkowych robót budowlanych dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowlanych.

2.7. Pozosta³e zmiany:

a) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmianê kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmianê wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê,

3.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Powy¿sze zmiany do umowy winny byæ wprowadzone poprzez zmianê do umowy – aneks. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. W przypadku ka¿dej zmiany o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci.

4 Dokonanie nieistotnych zmian (zgodnie z definicj± zawart± w art. 36a ust 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) wynikaj±cych z zasad wiedzy technicznej nie stanowi zmiany tej umowy je¿eli nie powoduje istotnego zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z art. 144 us. 1 pkt.6 ustawy Pzp 5. Inne zmiany okre¶lone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy Rozdzia³ V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-02-27, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu >polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Dyrektor PZD w Bia³ymstoku

mgr in¿. Marek Jêdrzejewski

Za³±czniki:

SIWZ Rozdzia³y I-V - SIWZ_Rozdzial_I-_V_Wzmocnienie_nawierzchni_drogi_powiatowej_Nr_1565_B_na_odcinku_Gabrysin_-_Wilkowo_(gm._Poswietne).doc pobierz
SIWZ Rozdzia³ VI Dokumentacja projektowa - SIWZ_Rozdzial_VI_Dokumentacja_projektowa_Wzmocnienie_nawierzchni_drogi_powiatowej_Nr_1565_B_na_odcinku_Gabrysin_-_Wilkowo_(gm._Poswietne).zip pobierz
SIWZ Rozdzia³ VII Specyfikacje Techniczne - SIWZ_Rozdzial_VII_ST_Wzmocnienie_nawierzchni_drogi_powiatowej_Nr_1565_B_na_odcinku_Gabrysin_-_Wilkowo_(gm._Poswietne).zip pobierz
Informacja z otwarcia ofert w dniu 27.02.2018 r - Informacja_z_otwarcia_ofert_Gabrysin_-_Wilkowo__27.02.2018..pdf pobierz
Og³oszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_wzmocnienie_nawierzchni_Gabrysin_-_Wilkowo.pdf pobierz