Zamowienie publiczne 13-15/d

Zakończone:

 

 

13/D/2015

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY

  1.      Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na  opracowanie dokumentacji projektowej na:

  Zadanie I. Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 2391 B – ul. Nowa

                        od skrzyżowania z ul. Dolną do Alei Niepodległości i Aleja Niepodległości

                       w Supraślu   

  Zadanie II. Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1969 B na odcinku przejścia

przez miejscowość Łaś Toczyłowo (Gmina Zawady)

 przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 29.04.2015 r

 2     Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 21-04-2015 r ,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie ZP         

nr 56061 -2015 w dniu 21.04.2015 r

  Zadanie I. Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 2391 B – ul. Nowa

                    od skrzyżowania z ul. Dolną do Alei Niepodległości i Aleja Niepodległości w Supraślu  

3.     Liczba otrzymanych ofert:                        6 ofert

4.     Liczba ofert odrzuconych:                        2 oferty

5.     Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa – 95 %

                                           okres gwarancji - 5%

6.     W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :

 

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł/

punktacja

Gwara-

ncja/

punktacja

Punktacja razem

1

DROSAN PROJEKT

mgr inż. M. Pawluczuk

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Wasilków

m. Wasilków

 

16-010 Wasilków

ul. Gen. Sosnkowskiego 10

23 862,00

100 pkt

4 lata

5,00 pkt.

 

 

100,00

2

DROGOWSKAZ

M. Gwiazdowski

A. Sosnowski

M. Grzybowska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

      15-620 Białystok

ul. Elewatorska 13/22

48 585,00

-----

4 lata

--------

Oferta odrzucona na podst. art. 24 ust.4 – oferent wykluczony nie spełnia warunków udziału

w postępowaniu

3

Zakład Realizacji

Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

Polska

woj. Mazowieckie

pow. M. St. Warszawa

gm. M. St. Warszawa

 m. Warszawa

 

03 454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

 

44 243,10

51,24 pkt.

4 lata

5,00 pkt.

 

 

56,24

4

KOMI

Zdzisław Kozikowski

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

      15-274 Białystok

ul. Waszyngtona 24 lok. 415

73 800,00

30,72 pkt

4 lata

5,00 pkt.

35,72

5

 

RK PROJEKT

Karol Roziewski

 

woj. Podlaskie

pow. Suwałki

gm. Suwałki

m. Suwałki

 

      16-400 Suwałki

ul. Gen. K. Pułaskiego 58/20

 

44 403,00

-----------

4 lata

--------

Oferta odrzucona na podst. art. 24 ust.4 – oferent wykluczony nie spełnia warunków udziału

w postępowaniu

6

Biuro Projektów BIPRO

Grzegorz Ciurla

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-181 Białystok

ul. 42 Pułku Piechoty 74

24 477,00

92,61 pkt.

4 lata

5,00 pkt.

 

97,61

 

 

7.      Oferta z najniższą ceną:  –        23 826,00  zł  z 23% podatkiem VAT                     

           Oferta z najwyższą  ceną: –       73 800,00  zł  z 23% podatkiem VAT

8.     Wybrano ofertę Firmy:

DROSAN PROJEKT

mgr inż. M. Pawluczuk

16-010 Wasilków

ul. Gen. Sosnkowskiego 10

Za cenę     23 862,00 zł

(słownie: dwadzieścia trzy tysiące osiemset sześćdziesiąt dwa złote ) brutto.

Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia                        ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem.

 

  Zadanie II. Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1969 B na odcinku przejścia

przez miejscowość Łaś Toczyłowo (Gmina Zawady)

1. Liczba otrzymanych ofert:               5 ofert

2.Liczba ofert odrzuconych:                2 oferty

3.   Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa – 95 %

                                          okres gwarancji - 5 %

4.   W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł/

punktacja

Gwara-

Ncja

punktacja

Punktacja razem

1

DROSAN PROJEKT

mgr inż. M. Pawluczuk

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Wasilków

m. Wasilków

 

16-010 Wasilków

ul. Gen. Sosnkowskiego 10

36 654,00

100 pkt.

 

4 lata

5,00 pkt.

 

 

100,00

2

DROGOWSKAZ

M. Gwiazdowski

A. Sosnowski

M. Grzybowska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

      15-620 Białystok

ul. Elewatorska 13/22

64 575,00

----------

4 lata

-------

Oferta odrzucona na podst. art. 24 ust.4 – oferent wykluczony nie spełnia warunków udziału

w postępowaniu

3

Zakład Realizacji

Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

Polska

woj. Mazowieckie

pow. M. St. Warszawa

gm. M. St. Warszawa

 m. Warszawa

 

03 454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

 

49 390,65

70,50 pkt.

4 lata

5,00 pkt

 

 

75,50

4

KOMI

Zdzisław Kozikowski

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

      15-274 Białystok

ul. Waszyngtona 24 lok. 415

79 959,00

43,55 pkt.

4 lata

5,00 pkt.

48,55

5

 

RK PROJEKT

Karol Roziewski

 

woj. Podlaskie

pow. Suwałki

gm. Suwałki

m. Suwałki

 

      16-400 Suwałki

ul. Gen. K. Pułaskiego 58/20

 

61 377,00

---------

4 lata

---------

Oferta odrzucona na podst. art. 24 ust.4 – oferent wykluczony nie spełnia warunków udziału

w postępowaniu

5.     Oferta z najniższą ceną:  –       36 654,00 zł  z 23% podatkiem VAT                      

                  Oferta z najwyższą  ceną: –      79 959,00 zł  z 23% podatkiem VAT

6.     Wybrano ofertę Firmy:

DROSAN PROJEKT

mgr inż. M. Pawluczuk

     16-010 Wasilków

      ul. Gen. Sosnkowskiego 10

Za cenę     36 654,00  zł 

(słownie: trzydzieści sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt cztery złote) brutto.

Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia                        ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem.

Białystok, dnia 2015-05-07

 

 

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

13/D/2015

Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na:

      Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 2391 B - ul. Nowa od skrzyżowania

z ul. Dolną do Alei Niepodległości i Aleja Niepodległości w Supraślu

Zadanie II. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969 B na odcinku przejścia przez miejscowość Łaś Toczyłowo (Gmina Zawady)
Numer ogłoszenia: 56061 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 2391 B - ul. Nowa od skrzyżowania z ul. Dolną do Alei Niepodległości i Aleja Niepodległości w Supraślu

Zadanie II. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969 B na odcinku przejścia przez miejscowość Łaś Toczyłowo (Gmina Zawady).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowych na dwa zadania: Zadanie I. - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 2391 B - ul. Nowa od skrzyżowania z ul. Dolną do Alei Niepodległości i Aleja Niepodległości w Supraślu. Zadanie II. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969 B na odcinku przejścia przez miejscowość Łaś Toczyłowo (Gmina Zawady).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:

Dla zadania I i zadania II 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m wraz z kanalizacją deszczową o dług. min. 100 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:

Dla zadania I

1)min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi bez ograniczeń lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę

2) min jedna osoba posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w za-kresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne.

Dla zadania II

1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi bez ograniczeń lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę

2.) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub im równoważne.

3) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych oraz stacyjnych bez ograniczeń lub im równoważne,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

29.04.2015 godzina 09:50, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 2391B - ul. Nowa, od skrzyżowania z ul. Dolną do Alei Niepodległości,

i Aleja Niepodległości w Supraślu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
  • 1. Stan istniejący
  • 1.1 Szerokość istniejącej jezdni i korona
  • Początek opracowania Km rob. 0+000 należy założyć na nawierzchni bitumicznej, ok. 5 m od połączenia nawierzchni bitumicznej i trylinki przy skrzyżowaniu ul. Nowej z ul. Dolną. Koniec opracowania branża drogowa - km rob. około 1+000 założono na skrzyżowaniu Al. Niepodległości z ul. Piłsudskiego. - jezdnia ulic z płyt betonowych typu trylinka i bitumiczna szer. 7,0m, przekrój uliczny i półuliczny
  • 1.2 Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Istniejącą trylinkę i destrukt bitumiczny przewidzieć do wykorzystania, po przekruszeniu, na doziarnienie kruszywa na podbudowę. 1.3 Sytuacja trasy Ulica zagospodarowana - nie przewiduje się drastycznych korekt przebiegu trasy.
  • 1.4 Niweleta drogi Niweleta drogi wymaga niewielkich korekt.
  • 1.5 Stan rowów i innych urządzeń odwadniających. Odwodnienie drogi wymaga poprawy. Obecnie odwodnienie drogi odbywa się powierzchniowo do kratek ściekowych zlokalizowanych na przepuście pod drogą i dalej do naturalnych odbiorników (systemu rowów melioracyjnych).
  • 1.6 Urządzenia obce w pasie drogowym - gazociąg wraz z przyłączami, - wodociąg wraz z przyłączami, - kanalizacja sanitarna - linia energetyczna napowietrzna - linia telekomunikacyjna
  • 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
  •  2.1 Parametry techniczne do projektowania:
  • 2.1.1 Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowany
  • 2.1.2 Kategoria drogi - L
  • 2.1.3 Przekrój normalny: - uliczny, szerokość jezdni 7,0m. Szerokość chodników zmienna.
  • 2.2 (Konstrukcja (technologia) nawierzchni
  • 2.2.1 Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
  • 2.2.2 Podbudowa - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej, z ew. wykorzystaniem przekruszonego brukowca.
  • 2.2.3 Nawierzchnia - beton asfaltowy
  • 2.2.4 Krawężniki betonowe 20x30cm, na zjazdach najazdowe 20x30cm
  • 2.2.5 Chodniki i zjazdy gospodarcze z kostki betonowej typu Polbruk
  • 2.2.6 Zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej jak na drodze głównej,
  • 2.2.7 Ścieżka rowerowa o nawierzchni bitumicznej na odcinku od ul. Piłsudskiego (dr. powiatowa)                do ul. Grzybowej (dr. gminna)
  • 2.3 Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi. Skrzyżowanie z drogą powiatową - ul. Piłsudskiego i gminnymi (Nowy Świat, część ul. Piłsudskiego), na końcu opracowania, skanalizowane w postaci ronda (rondo przejazdowe wg. Projektu stałej organizacji ruchu w posiadaniu Zamawiającego). Odwodnienie drogi wymaga usprawnienia poprzez budowę odcinkowej kanalizacji deszczowej z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Nowy Świat i ul. Lewitówka. Kanalizacja deszczowa w ul. Nowy Świat i ul. Lewitówka jest własnością Gminy Supraśl. Przeanalizować potrzebę obniżenia ścieków przykrawężnikowych, dla zapewnienia skutecznego odprowadzenia wody opadowej z nawierzchni jezdni.
  • 2.4 Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt.-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie
  • 2.5 Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.
  • 3. ZAKRES OPRACOWANIA
  • 3.1 Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500 - aktualna mapę przekaże Zamawiający. Linie rozgraniczające drogi ustalić w porozumieniu z Zamawiającym. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym.
  • 3.2 Dodatkowo należy opracować: - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych - projekt stałej organizacji ruchu, - pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat
  • Dokumentację należy przekazać:
  • a. Materiały do opinii ze Specustawy drogowej wraz z projektem podziału działek - 7 egz.
  • b. Projekt budowlany - 4 egz.
  • c. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz.
  • d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (odcinkowa kanalizacja deszczowa) z częścią przedmiarową i ST - 5 egz.
  • e. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni -2 egz.
  • f. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz.
  • g. Pomiary ruchu i prognoza ruchu - 2 egz.
  • Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 29.05.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.
  • Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..                     2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  •  
    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969B na odcinku przejścia przez miejscowość Łaś Toczyłowo (Gmina Zawady).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
  • 1. Stan istniejący (dane ewidencyjne wymagające sprawdzenia)
  • 1.1. Szerokość istniejącej jezdni i korona Od km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+900 przekrój trasowy, szer. jezdni 4,0 - 4,5m, szer. korony 8,0 m, jezdnia bitumiczna i brukowcowa.
  •  1.2. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa W porozumieniu z Zamawiającym. po wykonaniu badań podłoża nawierzchni, ustalić sposób wykorzystania istniejącej jezdni.
  • 1.3. Sytuacja trasy Wymaga korekt.
  • 1.4. Obiekty inżynierskie Przepusty: - 3 przepusty żelbetowe
  • 1.5. Niweleta drogi Niweleta drogi wymaga korekt
  • 1.6. Stan rowów i innych urządzeń odwadniających Rowów brak lub w zaniku, Przepusty - stan zły, do przebudowy,
  •  2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
  • 2.1. Wnioskowany charakter robót: przebudowa z rozbudową
  • 2.2. Parametry techniczne do projektowania:
  • 2.2.1. Prędkość projektowa Vp - teren zabudowany - 40 lub 30 km/h
  • 2.2.2. Klasa drogi - L
  • 2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): uliczny lub półuliczny, szerokość jezdni - pożądana 6,00m. Rozważyć spadek jednostronny jezdni na odcinku zwartej zabudowy. Szerokość ew. chodników 1,5m. 2.3. Konstrukcja (technologia) nawierzchni
  • 2.3.1. Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
  •  2.3.2 Podbudowa - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej, z ew. wykorzystaniem przekruszonego brukowca.
  • 2.3.3. Nawierzchnia - beton asfaltowy;
  • 2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi. Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Renowacja rowów wg potrzeb, przebudowa przepustów/budowa przepustów przystosowanych do obioru wód opadowych z jezdni ulicy, z wyprowadzeniem wód opadowych rowami otwartymi lub krytymi do rzeki Narew.
  •  2.5. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie.
  • 2.6. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Przewiduje się odcinkową przebudowę sieci światłowodowej oraz przestawienie napowietrznej linii elektroenergetycznej na dług. ok. 300m wraz z przyłączami. W przypadku wystąpienia innych kolizji, ustalić zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.
  • 3. ZAKRES OPRACOWANIA
  •  3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
  • 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operaty wodnoprawne - przebudowa/budowa przepustów, rowy otwarte lub kryte odprowadzające wody opadowe, uzgodnione w WZMiUW w Białymstoku

 ul. Handlowa 6, - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane w istniejącej jezdni drogi co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych, - pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat - projekt stałej organizacji ruchu, Dokumentację należy przekazać:

a. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 6 egz.

b. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz.

            c. Projekt budowlany - 4 egz.

            d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz.

e. Projekt wykonawczy (techniczny) branża inżynierska (przebudowa/budowa przepustów) z częścią       przedmiarową i ST - 5 egz.

            f. Projekt wykonawczy (techniczny) branża teletechniczna z częścią przedmiarową i ST - 3 egz.

            g. Projekt wykonawczy (techniczny) branża elektroenergetyczna z częścią przedmiarową i ST - 3 egz.

h. Operaty wodnoprawne (przebudowa/budowa przepustów) wersja papierowa - po 3egz. + wersja   elektroniczna - po 2 płytki

            i. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni - 2 egz.

            j. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz.

            k. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz.

            l. Pomiary ruchu i prognoza ruchu - 2 egz.

Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta

Obowiązuje przedstawienie do dnia 15.06.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny drogi), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.

Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-VI - SIWZ_Rozdzialy_I-VI__Opracowanie_dokumentacji_projektowej__2_zadania_doc.doc pobierz