Zamowienie publiczne 15-15/d

Zakończone:

 

15/D/2015

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY

1.      Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowę drogi

powiatowej Nr 1497  B od wsi Juchnowiec Kościelny – do końca wsi Ogrodniczki 

przeprowadzono w trybie: przetargu  nieograniczonego w dniu: otwarcie ofert –  12.05.2015 r

 

2.      Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie  ZP nr 59117 - 2015;                     w dniu 27.04.2015 r ,

3.      Liczba otrzymanych ofert:      5 ofert

 

4.      Liczba ofert odrzuconych: - 0 ofert   

                                                             

5.      Kryteria wyboru ofert: - cena ofertowa – 95 %

                                                okres gwarancji -  5%

 

6.      W postępowaniu oferty złożyli wymienieni niżej Oferenci i uzyskali punktację :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

Brutto zl

punktacja

Gwarancja

Miesiące

punktacja

Punktacja

razem

1

Przedsiębiorstwo

Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-680 Białystok

ul. Produkcyjna 102

 

 

2 370 683,24

86,69

 

 

48

5,00

 

 

91,69

2

STRABAG Sp. z o.o.

 

Polska

woj. Mazowieckie

pow. Pruszkowski

gm. Pruszków

m. Pruszków

05-800 Pruszków

ul. Parzniewska 10

 

 

2 174 216,76

94,52

 

 

 

48

5,00

 

 

99,52

3

Przedsiębiorstwo

Drogowo - Mostowe

MAKSBUD Sp. z o.o.

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Bielsk Podlaski

gm. Bielsk Podlaski

m. Bielsk Podlaski

17-100 Bielsk Podlaski

ul. Mickiewicza 183

 

 

2 300 448,95

89,34

 

 

48

5,00

 

 

94,34

4

BK TRAS

Roboty Drogowe

Borsukiewicz SJ

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białostocki

gm. Juchnowiec Kościelny

m. Hryniewicze

 

15-378 Białystok

Hryniewicze 66

 

 

 

2 163 290,72

95,00

 

 

48

5,00

 

 

100,00

5

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych

TRAKT Sp. z o.o.

Polska

woj. Podlaskie

pow. Wysokomazowiecki

gm. Wysokie Mazowieckie

m. Wysokie Mazowieckie

18-200

Wysokie Mazowieckie

ul. 1 Maja 8

 

 

 

2 211 630,90

92,92

 

 

48

5,00

 

 

97,92

 

  7. Ofert z najniższą ceną:  –          2 163 290,72 zł z 23% podatkiem VAT                      

  Oferta  z najwyższą  ceną:  -    2 370 683,84 zł  z 23% podatkiem VAT

8 .Wybrano ofertę  firmy:

BK TRAS Roboty Drogowe

Borsukiewicz Sp. Jawna

15-378 Białystok

Hryniewicze 66

za cenę –  2 163 290.72  zł  (słownie: dwa miliony sto sześćdziesiąt trzy tysiące dwieście dziewięćdziesiąt złotych i siedemdziesiąt dwa grosze) łącznie z podatkiem VAT.

Oferta ta spełniała wszystkie warunki i uzyskała największą ilość punktów.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem.

 

Białystok, dnia 2015-05-14

 

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

15/D/2015

Białystok: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1497 B od wsi Juchnowiec Kościelny - do końca wsi Ogrodniczki
Numer ogłoszenia: 59117 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1497 B od wsi Juchnowiec Kościelny - do końca wsi Ogrodniczki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót na odcinku 1,0 km:

Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg

Przestawienie punktów poligonowych osnowy geodezyjnej

 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu)

Roboty rozbiórkowe (podbudowa z kruszywa, podbudowa z betonu, nawierzchnia bitumiczna, nawierzchnia z brukowca, nawierzchnia z kostki brukowej, krawężniki, obrzeża, przepusty, oznakowanie pionowe, murki i schody betonowe)

Roboty ziemne (roboty poprzeczne, wykopy, nasypy)

 Czyszczenie przepustów z namułu

Regulacja pionowa urządzeń pionowych

 Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych

Profilowanie i zagęszczanie podłoża

Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych

Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych i podbudowy z kruszyw łamanych

Wykonanie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem

Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca i ścieralna

Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Humusowanie skarp z obsianiem Ułożenie przepustów z rur plastykowych pod zjazdami

Oznakowanie pionowe

Ustawienie ogrodzeń ochronnych sztywnych Ustawienie krawężników betonowych

Wykonanie chodników z kostki brukowej

Ustawienie obrzeży betonowych

 Ułożenie ścieków przykrawężnikowych z trzech rzędów kostki kamiennej 8/10 cm

Wykonanie trawników dywanowych

Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PP o śr. 500 mm, 400 mm, 315 mm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.24.52-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) w jednaj z wybranych form:

1) pieniądzu na konto zamawiającego w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 03857950

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami)

 

 

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 3 robót budowlanych polegających na: - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca lub ścieralna) w ilości min. 5 000 m2, - wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku w ilości min. 500 m

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1) Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych posiadającej certyfikat zakładowej kontroli produkcji zlokalizowanej w odległości nie większej niż 75 km od miejsca prowadzonych robót

2) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia

3) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:

1) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

2) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjnych: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min.2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót kanalizacyjnych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

3) obsługa geodezyjna min 1 osoba posiadająca, uprawnienia w zakresie geodezyjna obsługa inwestycji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca powinien posiadać ważną polisę ubezpieczeniową, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 2 000 000,00 PLN w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wykazać roboty na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania doświadczenia;;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

 

 

  • inne dokumenty

Certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla wytwórni mas bitumicznych z której będzie korzystał Wykonawca

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o posiadaniu oznakowania (wg wzoru Zamawiającego) 2. oświadczenie o laboratorium (wg wzoru Zamawiającego) 3. oświadczenie o użyciu materiałów brukarskich posiadających znak CE (wg wzoru Zamawiającego)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu zakończenia robót, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. Inne zmiany zostały określone w SIWZ - Rozdział V Istotne dla stron postanowienia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

12.05.2015 godzina 09:50, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-V - SIWZ_Rozdzial_I-V_Przebudowowa_dr._pow._Nr_1497_B_Juchnowiec_Koscielny_-_Ogrodniczki.doc pobierz
SIWZ Rozdział VI-1 Projekt wykonawczy - roboty drogowe - Projekt_wykonawczy_Juchnowiec-Ogrodniczki_-_branza_drogowa.zip pobierz
SIWZ Rozdział VI-2 Projetk wykonawczy - kanalizacja deszczowa - Projekt_wykonawczy_Juchnowiec-Ogrodniczki_-_kanalizacja_deszczowa.zip pobierz
SIWZ Rozdziały VI-3 Badania podłoża gruntowego - Dokumentacja_badan_podloza_gruntowego_Juchnowiec-Ogrodniczki.pdf pobierz
SIWZ Rozdział VII specyfikacje techniczne - Specyfikacje_techniczne.zip pobierz
Odpowiedz na zapytania oferenta nr 1 z dn. 07.05.2015 - Odpowiedz_nr_1_na_zapytanie_oferenta_z_dn._07.05.2015_Juchnowiec_-_Ogrodniczki.doc pobierz
Odpowiedz na zapytania oferenta nr 2 z dn. 07.05.2015 - Odpowiedz_nr_2_na_zapytanie_oferenta_z_dn._07.05.2015_Juchnowiec_-_Ogrodniczki.doc pobierz
Odpowiedz na zapytania oferenta nr 3 z dn. 07.05.2015 - Odpowiedz_nr_3_na_zapytanie_oferenta_z_dn._07.05.2015_Juchnowiec_-_Ogrodniczki.doc pobierz
Odpowiedz na zapytania oferenta nr 4 z dn. 07.05.2015 - Odpowiedz_nr_4_na_zapytanie_oferenta_z_dn._07.05.2015_Juchnowiec_-_Ogrodniczki.doc pobierz
Skan pozwolenia na budowę - Pozwolenie_na_budowe_Juchnowiec-Ogrodniczki.pdf pobierz
Projekt stałej organizacji ruchu - stala_organizacja_ruchu.zip pobierz
Kosztorys ofertowy kanalizacja deszczowa zm. 07.05.2015 - Kosztorys_ofertowy_Juchnowiec_Koscielny-Ogrodniczki_2015_kanalizacja_deszczowa_zm._07.05.2015.xls pobierz
Kosztorys ofertowy zm. 07.05.2015 - Kosztorys_ofertowy_Juchnowiec_Koscielny-Ogrodniczki_2015_zm._07.05.2015.xls pobierz
opis przedmiotu zamówienia zm. 07.05.2015 - opis_przedmiotu_zamowienia_Juchnowiec-Ogrodniczki_2015_zm._06.05.2015.xls pobierz
przedmiar robót kanalizacja deszczowa zm. 07.05.2015 - Przedmiar_robot__Juchnowiec-Ogrodniczki_kanalizacja_deszczowa_zm._07.05.2015.xls pobierz
Przedmiar robót zm. 07.05.2015 - Przedmiar_robot__Juchnowiec-Ogrodniczki_2015_zm._07.05.2015.xls pobierz
schemat ogrodzenia - OGRODZENIE_PANELOWE_-_schemat.pdf pobierz
Specyfikacja techniczna D.03.02.01 zm. 07.05.2015 - SST_D.03.02.01._juchnowiec-ogrodniczki_zm._07.05.2015.doc pobierz
Odpowiedz na zapytania oferenta nr 5 z dn. 07.05.2015 - Odpowiedz_nr_5_na_zapytanie_oferenta_z_dn._07.05.2015_Juchnowiec_-_Ogrodniczki.doc pobierz