1. Pełna nazwa zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie I. – „Przebudowę drogi powiatowej Nr 1535 B Białystok – Kruszewo (na odcinku od
skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1538 B do granic administracyjnych m. Choroszcz)”
Zadanie II. – „Budowę ciągu pieszo – rowerowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1420 B na odcinku ul. Świerkowej w Czarnej Białostockiej”
Zadanie III. – „Przebudowę drogi powiatowej Nr 1374 B na odcinku - Łaziuki – Krosno
(Gm. Tykocin)” przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 16.03.2016 r
2. Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 08-03-2016 r , na stronie internetowej oraz w biuletynie ZP
nr 23765 -2016 w dniu 08.03.2016 r
Zadanie I. – „Przebudowę drogi powiatowej Nr 1535 B Białystok – Kruszewo (na odcinku od
skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1538 B do granic administracyjnych m. Choroszcz)”
Liczba otrzymanych ofert: 3 oferty
3. Liczba ofert odrzuconych: 0 ofert
4. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa – 95 %
okres gwarancji- 5%
5. W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :
Lp |
Nazwa Oferenta |
Siedziba oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto zł/ punktacja |
Gwara- ncja/ punktacja |
Punktacja razem |
1 |
NEOX Sp. z o.o.
|
Polska woj. Pomorskie pow. Gdańsk gm. Gdańsk m. Gdańsk |
80-855 Gdańsk ul. Wały Piastowskie 1/1508 |
30 686,04 55,98 |
4 lata 5 |
60,98 |
2 |
DROSAN PROJEKT mgr inż. M. Pawluczuk |
woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Wasilków m. Wasilków |
16-010 Wasilków ul. Gen. Sosnkowskiego 10 |
18 081,00 95,00 |
4 lata 5,00
|
100,00 |
3 |
Zakład Realizacji Inwestycji DROMOBUD Wojciech Borzuchowski |
Polska woj. Mazowieckie pow. M. St. Warszawa gm. M. St. Warszawa m. Warszawa |
03 454 Warszawa ul. Namysłowska 2A/74
|
29 347,80 58,53 |
4 lata 5 |
65,53 |
6. Oferta ważna z najniższą ceną: – 18 081,00 zł z 23% podatkiem VAT
Oferta ważna z najwyższą ceną: – 30 686,04 zł z 23% podatkiem VAT
7. Wybrano ofertę firmy :
DROSAN PROJEKT
mgr inż. M. Pawluczuk
16-010 Wasilków
ul. Gen. Sosnkowskiego 10
za cenę 18 081,00 zł
(słownie: osiemnaście tysięcy osiemdziesiąt jeden złotych ) brutto.
Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub poczta elektroniczną.
Zadanie II. – „Budowę ciągu pieszo – rowerowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1420 B na odcinku ul. Świerkowej w Czarnej Białostockiej”
1. Liczba otrzymanych ofert: 3 oferty
2.Liczba ofert odrzuconych: 0 ofert
3. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa – 95 %
okres gwarancji- 5%
4. W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :
Lp |
Nazwa Oferenta |
Siedziba oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto zł/ punktacja |
Gwara- ncja/ punktacja |
Punktacja razem |
1 |
NEOX Sp. z o.o.
|
Polska woj. Pomorskie pow. Gdańsk gm. Gdańsk m. Gdańsk |
80-855 Gdańsk ul. Wały Piastowskie 1/1508 |
40 914,72 34,27 |
4 lata 5 |
39,27 |
2 |
DROSAN PROJEKT mgr inż. M. Pawluczuk |
woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Wasilków m. Wasilków |
16-010 Wasilków ul. Gen. Sosnkowskiego 10 |
14 760,00 95,00 |
4 lata 5,00
|
100,00 |
3 |
Zakład Realizacji Inwestycji DROMOBUD Wojciech Borzuchowski |
Polska woj. Mazowieckie pow. M. St. Warszawa gm. M. St. Warszawa m. Warszawa |
03 454 Warszawa ul. Namysłowska 2A/74
|
39 999,60 58,53 |
4 lata 5 |
40,06 |
5.Oferta z ważna z najniższą ceną: – 14 760,00 zł z 23% podatkiem VAT
Oferta ważna z najwyższą ceną: – 40 914,72 zł z 23% podatkiem VAT
6.Wybrano ofertę firmy :
DROSAN PROJEKT
mgr inż. M. Pawluczuk
16-010 Wasilków
ul. Gen. Sosnkowskiego 10
za cenę 14 760,00 zł
(słownie: czternaście tysięcy siedemset sześćdziesiąt ) brutto.
Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub pocztą elektroniczna.
Zadanie III. – „Przebudowę drogi powiatowej Nr 1374 B na odcinku - Łaziuki – Krosno
(Gm. Tykocin)”
1. Liczba otrzymanych ofert: 3 oferty
2.Liczba ofert odrzuconych: 0 ofert
3. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa – 95 %
okres gwarancji- 5%
4. W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :
Lp |
Nazwa Oferenta |
Siedziba oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto zł/ punktacja |
Gwara- ncja/ punktacja |
Punktacja razem |
1 |
NEOX Sp. z o.o.
|
Polska woj. Pomorskie pow. Gdańsk gm. Gdańsk m. Gdańsk |
80-855 Gdańsk ul. Wały Piastowskie 1/1508 |
35 232,12 56,38 |
4 lata 5 |
61,38 |
2 |
DROSAN PROJEKT mgr inż. M. Pawluczuk |
woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Wasilków m. Wasilków |
16-010 Wasilków ul. Gen. Sosnkowskiego 10 |
20 910,00 95,00 |
4 lata 5,00
|
100,00 |
3 |
Zakład Realizacji Inwestycji DROMOBUD Wojciech Borzuchowski |
Polska woj. Mazowieckie pow. M. St. Warszawa gm. M. St. Warszawa m. Warszawa |
03 454 Warszawa ul. Namysłowska 2A/74
|
38 868,00 51,11 |
4 lata 5 |
56,11 |
5. Oferta ważna z najniższą ceną: – 20 910,00 zł z 23% podatkiem VAT
Oferta ważna z najwyższą ceną: – 38 868,00 zł z 23% podatkiem VAT
6. Wybrano ofertę Firmy:
DROSAN PROJEKT
mgr inż. M. Pawluczuk
16-010 Wasilków
ul. Gen. Sosnkowskiego 10
za cenę 20 910,00 zł
(słownie: dwadzieścia tysięcy dziewięćset dziesięć złotych) brutto.
Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub pocztą elektroniczna.
Białystok, dnia 2016-03-22 |
|
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski
22/D/2016
Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie I. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1535 B Białystok - Kruszewo (na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1538 B do granic administracyjnych m. Choroszcz)
Zadanie II. - Budowę ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1420 B na odcinku ul. Świerkowej w Czarnej Białostockiej
Zadanie III. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1374 B na odcinku - Łaziuki - Krosno (Gm. Tykocin)
Numer ogłoszenia: 23765 - 2016; data zamieszczenia: 08.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie I. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1535 B Białystok - Kruszewo (na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1538 B do granic administracyjnych m. Choroszcz)
Zadanie II. - Budowę ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1420 B na odcinku ul. Świerkowej w Czarnej Białostockiej
Zadanie III. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1374 B na odcinku - Łaziuki - Krosno (Gm. Tykocin).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie I. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1535 B Białystok - Kruszewo (na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1538 B do granic administracyjnych m. Choroszcz) Zadanie II. - Budowę ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1420 B na odcinku ul. Świerkowej w Czarnej Białostockiej Zadanie III. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1374 B na odcinku - Łaziuki - Krosno (Gm. Tykocin).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Dla zadania I,II i III - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla którego uzyskano pozwolenie na budowę
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania: Dla zadania I, II i III 1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi (bez ograniczeń) lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2016 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dokumentacja projektowa na Przebudowa drogi powiatowej Nr 1535 B Białystok - Kruszewo (na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1538 B do granic administracyjnych m. Choroszcz).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta) 1.1. Szerokość istniejącej jezdni i korona Od km 7+225 (koniec przebudowanego odcinka od strony m. Białystok) do km ok. 7+985 - przekrój szlakowy - szer. jezdni ok. 5,0m - szer. korony drogi ok. 9,0m - Jezdnia bitumiczna - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni tłuczniowej - pobocza gruntowe 1.1. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Istniejącą jezdnię należy rozebrać i po przekruszeniu oraz ew. doziarnieniu wykorzystać na podbudowę drogi. 1.2. Sytuacja trasy Uporządkowana, wymaga niewielkich korekt. 1.3. Obiekty inżynierskie 1 przepust żelbetowy Ø 120cm i L=15,0m, pod drogą na rowie melioracyjnym; istniejące bariery ochronne - do przebudowy 1.4. Niweleta drogi W miarę możliwości zachować istniejącą niweletę drogi tak, aby nie podlegały przebudowie nowe zjazdy po stronie lewej. 1.5. Stan rowów i innych urządzeń odwadniających Odwodnienie drogi wymaga: - renowacji rowów przydrożnych, - przebudowy przepustu pod koroną drogi, - budowy przepustów w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi, 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA 2.1. Wnioskowany charakter robót: przebudowa 2.2. Parametry techniczne do projektowania: 2.2.1. Prędkość projektowa Vp - teren niezabudowany - 50 lub 40 km/h 2.2.2. Klasa drogi - L 2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): - przekrój szlakowy, szer. jezdni 6,0m, szerokość korony drogi 9,00m, 2.3. Konstrukcja (technologia) nawierzchni jak dla KR2 - Warstwa dolna konstrukcji nawierzchni - 20 cm grunt stabilizowany cementem ( z dowozu) - Podbudowa - 20 cm kruszywo łamane uzyskane m. in. z przekruszenia dzisiejszej nawierzchni tłuczniowej, przykrytej powierzchniowym utrwaleniem, - Nawierzchnia - beton asfaltowy; w-wa wiążąca 5cm, w-wa ścieralna 4cm. 2.3. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi. Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Zatoki autobusowe w lokalizacji uzgodnionej komisyjnie. Komisję, na wniosek wykonawcy dokumentacji, powoła Zamawiający. Renowacja rowów wg potrzeb, przebudowa przepustu na rowie melioracyjnym z uwzględnieniem migracji małych zwierząt, konstrukcja przepustu - stalowe rury karbowane lub stalowe blachy karbowane z powłoką polimerową; budowa przepustów w obrębie skrzyżowań; 2.5. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie. 2.6. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do zgłoszenia robót budowlanych. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operat wodnoprawny - przebudowa przepustu, uzgodniony w WZMiUW w Białymstoku ul. Handlowa 6, - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane w jezdni drogi co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych oraz badania dla potrzeb posadowienia przepustu pod koroną drogi, - projekt stałej organizacji ruchu, (oznakowanie poziome i pionowe) Dokumentację należy przekazać: 1. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 2. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 3. Projekt wykonawczy (techniczny) przebudowa przepustu pod koroną drogi, z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 4. Operat wodnoprawny wersja papierowa - po 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 płytki 5. Badania geotechniczne - 2 egz. 6. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz. 7. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 22.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3 Obowiązuje przedstawienie do dnia 20.05.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dokumentacja projektowa na: Budowę ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1420 B na odcinku ul. Świerkowej w Czarnej Białostockiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący Ulica w mieście Czarna Białostocka - jezdnia bitumiczna szer. 5,5 - 6,0m, przekrój szlakowy, korona drogi 8,0m. 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA 2.1. Parametry techniczne do projektowania: Ciąg pieszo rowerowy tj. dwukierunkowa ścieżka rowerowa i chodnik na oddzielnym korpusie poza rowem przydrożnym. Projektant ustali oś drogi i w odniesieniu do niej zasięg zagospodarowania terenu uwzględniając: szer. jezdni 6,0m, szer. poboczy po 1,5m, rowy przydrożne o normatywnych pochyleniach skarp, ciąg pieszo rowerowy o łącznej szerokości 3,5m i poboczach o szer. min. 0,50m oraz rów od strony lasu, 0,75m odległość projektowanej granicy pasa drogowego od zewnętrznej krawędzi wykopu, nasypu rowu. 2.2. (Konstrukcja (technologia) nawierzchni Ciąg pieszo rowerowy i zjazdy z kostki betonowej typu Polbruk bez faski na podbudowie lub beton asfaltowy (warstwa ścieralna 3cm +3cm) na podbudowie, ew. chodnik z kostki betonowej typu Polbruk gr. 6cm, a dwukierunkowa ścieżka rowerowa jak wcześniej: 2.3. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rów odparowujący wzdłuż ciągu pieszo rowerowego od strony lasu, budowa przepustów pod koroną ścieżki rowerowej. Jeden zjazd do jednej działki. 2.4. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z rozbudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze. 2.5. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operat wodnoprawny - budowa przepustów, uzgodnione w WZMiUW w Białymstoku ul. Handlowa 6, - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 200m. W przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych, - badania geotechniczne dla potrzeb posadowienia przepustów, - projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), - plan wyrębu drzew i krzewów. Dokumentację należy przekazać: 1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 7 egz. 2. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 3. Projekt budowlany - 4 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 5. Projekt wykonawczy (techniczny) branża inżynierska (budowa przepustów) z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 6. Operat wodnoprawny - wersja papierowa - po 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 płytki 7. Badania geotechniczne - 2 egz. 8. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz. 9. Projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 22.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3 Obowiązuje przedstawienie do dnia 20.05.2016r.. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne), oraz propozycje podziałów działek do przekazania Geodecie uwzględniające art. 60 i art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną, celem przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dokumentacja projektowa na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1374 B na odcinku - Łaziuki - Krosno (Gm. Tykocin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta) 1.1. Szerokość istniejącej jezdni i korona Od km 2+972 (koniec opracowania firmy DROTECH Białystok) do km ok. 4+000 - przekrój szlakowy, szer. jezdni: 3,7m; korona drogi 8,0m; jezdnia bitumiczna jednowarstwowa. 1.1. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Istniejącą jezdnię należy sfrezować i wykorzystać jako dodatek do podbudowy, 1.2. Sytuacja trasy Uporządkowana, wymaga niewielkich korekt. 1.3. Obiekty inżynierskie Brak obiektów inżynierskich. 1.4. Niweleta drogi W miarę możliwości zachować istniejącą niweletę drogi podwyższoną ew. o warstwy bitumiczne konstrukcji jezdni. 1.5. Stan rowów i innych urządzeń odwadniających Odwodnienie drogi wymaga: - renowacji rowów przydrożnych, - budowy przepustu pod koroną drogi, - budowy przepustów w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi, 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA 2.1. Wnioskowany charakter robót: przebudowa z rozbudową 2.2. Parametry techniczne do projektowania: 2.2.1. Prędkość projektowa Vp - teren niezabudowany - 50 lub 40 km/h 2.2.2. Klasa drogi - L 2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): - przekrój szlakowy, szer. jezdni 5,50m, szerokość korony drogi 8,00m, 2.3. Konstrukcja (technologia) nawierzchni: 2.3.1. Kategoria ruchu - KR1 (na podstawie pomiarów ruchu z roku 2015) 2.3.2 Podbudowa - wykorzystać istniejącą podbudowę doziarnioną kruszywem (jeśli wystąpi taka potrzeba) oraz destruktem z frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, 2.3.3. Nawierzchnia - beton asfaltowy 2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi. Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Renowacja rowów wg potrzeb, budowa przepustów w obrębie skrzyżowań. Budowa przepustu pod koroną drogi. 2.5. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie. 2.6. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych, - operat wodnoprawny (budowa przepustu) - projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) - plan wyrębu drzew i krzewów. Dokumentację należy przekazać: 1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 7 egz. 2. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 3. Projekt budowlany - 4 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 5. Operat wodnoprawny - wersja papierowa - po 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 płytki 6. Badania geotechniczne - 2 egz. 7. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz. 8. Projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 29.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3 Obowiązuje przedstawienie do dnia 20.05.2016r.. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne), oraz propozycje podziałów działek do przekazania Geodecie uwzględniające art. 60 i art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną, celem przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski