1. Pełna nazwa zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie :
Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału 61 szt. działek w obrębie Protasy i 2 szt. działek w obrębie Kuriany, gm. Zabłudów - w związku z inwestycją przebudowy z rozbudową drogi powiatowej Nr 1469 B na odcinku Protasy - Folwarki Małe - i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe – Zabłudów
przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 23.03.2016 r.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku, ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 15-03-2016 , na stronie internetowej oraz w biuletynie ZP nr 26355-2016
3. Liczba otrzymanych ofert: - 4 oferty
4. Liczba odrzuconych ofert: - 0 ofert
5. Kryteria wyboru ofert: - cena ofertowa – 95 %
Okres gwarancji – 5 %
6. W postępowaniu oferty złożyli wymienieni niżej Oferenci:
Lp |
Nazwa Oferenta |
Siedziba oferenta |
Adres oferenta |
Cena Brutto zł punktacja |
Gwarancja (miesiące) punktacja |
Punktacja razem |
1 |
Konsorcjum Lider Usługi Geodezyjno Kartograficzne Janusz Zaniewski Partner ToPaG Tomasz Pawełko |
Polska woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Choroszcz m. Klepacze
gm. Białystok m. Białystok |
15-635 Klepacze ul. Niewodnicka 43
15-660 Białystok ul. W. Witosa 12 lok. 23 |
20 349,00 93,24 |
48 |
98,24 |
2 |
EAST-GEO Usługi Geodezyjno -Kartograficzne Paweł Krasowski |
Polska woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Białystok m. Białystok |
17-120 Lubieszcze Lubieszcze 48
|
20 147,40 94,17
|
48
|
99,17 |
3 |
Usługi Geodezyjne Andrzej Ignatowicz
|
Polska woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Białystok m. Białystok |
15-077 Białystok ul. Warszawska 36
|
20 097,00 94,40 |
48 |
99,40 |
4 |
Konsorcjum Lider Usługi Geodezyjne GEOSAWICKI mgr inż. Piotr Sawicki Partner Usługi Geodezyjne STALOŃCZYK Inż. Zdzisław Stalończyk |
Polska woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Białystok m. Białystok gm. Białystok m. Białystok gm. Supraśl m. Ciasne |
15-197 Białystok ul. Warzywna 53
Ciasne ul. Spacerowa 8 16-030 Supraśl |
19 971,00 95,00 |
48
|
100,00 |
7. Oferta z najniższą ceną: – 19 971,00 zł wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT
Oferta z najwyższą ceną: 20 349,00 zł wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT
8. Wybrano ofertę konsorcjum firm:
Lider Usługi Geodezyjne GEOSAWICKI
mgr inż. Piotr Sawicki
15-197 Białystok
ul. Warzywna 53
Partner Usługi Geodezyjne STALOŃCZYK
inż. Zdzisław Stalończyk
16-030 Supraśl
Ciasne
ul. Spacerowa 8
za cenę 19 971,00 zł
(słownie: dziewiętnaście tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt jeden złotych) wykonawca nie jest
płatnikiem podatku VAT.
Oferta ta spełniała wszystkie warunki i uzyskała największą ilość punktów .
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub pocztą elektroniczną.
Białystok, dnia 2016-03-23 |
|
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski
24/D/2016
Białystok: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału 61 szt. działek w obrębie Protasy i 2 szt. działek w obrębie Kuriany, gm. Zabłudów - w związku z inwestycją przebudowy z rozbudową drogi powiatowej Nr 1469 B na odcinku Protasy - Folwarki Małe - i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe - Zabłudów
Numer ogłoszenia: 26355 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37,
15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału 61 szt. działek w obrębie Protasy i 2 szt. działek w obrębie Kuriany, gm. Zabłudów - w związku z inwestycją przebudowy z rozbudową drogi powiatowej Nr 1469 B na odcinku Protasy - Folwarki Małe - i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe - Zabłudów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. PRACE PRZYGOTOWAWCZE
I.1 Zapoznanie się z wytycznymi zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z zakresem opracowania oraz szczegółowymi zaleceniami i wymaganiami Zamawiającego.
I.2 Zebranie niezbędnych materiałów i informacji - uzyskanie w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej danych i materiałów niezbędnych do wykonania podziałów, -przeprowadzenie badań ksiąg wieczystych (zbiorów dokumentów) i sporządzenie stosownych protokołów lub dokonanie badań dokumentów stwierdzających stan prawny nieruchomości,
I.3 Analiza i ocena zebranych materiałów. - Skompletowanie dokumentów własności poszczególnych nieruchomości, pisemne wyjaśnienie ewentualnych rozbieżności zapisów w księdze wieczystej i w ewidencji gruntów (w sposób zgodny z wymaganiami organu prowadzącego ewidencję gruntów).
I.4 Wywiad szczegółowy w terenie. - Należy przeprowadzić rozeznanie w terenie w celu porównania faktycznego przebiegu drogi publicznej z uwzględnieniem istniejących, niezbędnych elementów pasa drogowego, z materiałami geodezyjnymi udostępnionymi przez zleceniodawcę jak i z materiałami otrzymanymi z zasobu geodezyjnego, - dokonać porównania mapy zasadniczej z terenem, i wkreślić na mapę brakujące szczegóły terenowe.
I.5 Osnowa do prac pomiarowych. Należy wykorzystać istniejącą osnowę szczegółową oraz osnowę I i II klasy, zgodnie z postępowaniem przewidzianym w przepisach geodezyjnych i instrukcjach technicznych.
I.6 Opracowanie projektu podziału nieruchomości. - Do opracowania projektu podziału nieruchomości Zamawiający dostarczy część graficzną określającą usytuowanie nowego pasa drogowego dla działek wskazanych do podziału. - Do podziału wykorzystać motywy pomierzone w terenie. - Mapę projektu podziału nieruchomości opracować na mapie aktualnej.
II PRACE POLOWE
II.1 Ustalenie i pomiar granic nieruchomości. Ustalenia i pomiaru granic nieruchomości wykonawca dokonuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa geodezyjnego (ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2015, poz.520); rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 Nr 268, poz. 2663); rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. Nr.263, poz.1572) Zamawiający obliguje Wykonawcę do zawiadomienia właściciela nieruchomości o terminie czynności przyjęcia granic nieruchomości zabudowanych, niezależnie od zasad ustalonych w tym względzie w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 Nr 268, poz. 2663), w sposób przewidziany w przepisach dotyczących rozgraniczenia nieruchomości. Wykonawca informuje zainteresowanych o celu prowadzonego podziału z zastrzeżeniem, że szczegółowych informacji na temat inwestycji udziela Zamawiający. Wykonawca, po dokonaniu analizy położenia punktów załamania nowych granic pasa drogowego, wyznacza projektowany pas drogowy w terenie poprzez zamarkowanie nowych punktów granicznych palikami i z czynności tych sporządza protokół zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie niezbędne korekty wynikające z pomiarów i analiz wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
III PRACE KAMERALNE
III 1. Opracowanie wyników prac pomiarowych. Po dokonaniu pomiarów w terenie, wykonawca przystępuje do sporządzenia dokumentacji będącej załącznikiem do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Mapy projektu podziału, jak też wykazy zmian danych ewidencyjnych, należy przygotować odrębnie dla działek stanowiących własność odrębnych podmiotów w następującej ilości: - 1 egz. do operatu technicznego, - 5 egz. dla zamawiającego ( jako załączniki do decyzji ZRID) - 1 egz. do postępowania o ustalenie i wypłatę odszkodowania Szkice wyznaczenia granic powinny być sporządzone w łącznej liczbie 3 egz. - po jednym do operatu technicznego, dla Zamawiającego, do PODGiK celem wprowadzenia zmian). Wykazy działek do wykupu (sporządzone według stanu własności z uwzględnieniem danych adresowych, numerów i powierzchni działek przed i po podziale, ze wskazaniem dowodu własności) - 1egz. III 2 Skompletowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Dokumentacja dotycząca podziału, skompletowana w formie operatu, podlega ocenie i przyjęciu do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, przed wydaniem decyzji zatwierdzającej podział. Po nałożeniu klauzul potwierdzających przyjęcie dokumentacji do zasobu PODGiK, Wykonawca przekazuje dokumentację (operat wraz z wymaganą ilością egzemplarzy poszczególnych dokumentów) Zamawiającemu. III.3 Uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Ostateczna decyzja zatwierdzająca podział nieruchomości - stanowi podstawę i obliguje Wykonawcę do utrwalenia nowowyznaczonych punktów granicznych w terenie. Podział dotyczy następujących działek: - działki do podziału położone w obrębie Protasy: 82/3, 82/2, 83/1, 92/1, 39/1, 72/1, 73/2, 73/6, 56, 57/1, 57/2, 159/1, 43/5, 43/6, 42/3, 42/4, 41/3, 41/4, 40/2, 38/8, 145/4,145/5, 167/1, 167/2, 167/4, 76/4, 77/3, 78/4, 69/2, 48/3, 40/4, 47/4, 47/5, 47/6, 47/5, 46/6, 46/7, 46/8, 45/4, 45/5, 45/6, 44/4, 44/5, 44/6, 161, 43/5, 42/5, 42/6, 41/5, 41/6, 40/3, 43/22, 43/32, 54/9, 54/10, 53/5, 52/10, 51/13, 51/14, 51/15, 50/7. - działki do podziału położone w obrębie Kuriany: 382/1, 383/1..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.22.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości - 500,00 zł (pięćset złotych) wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu na konto zamawiającego w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie zamawiającego przed upływem terminu złożenia ofert.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana wartości zamówienia w zależności od rzeczywistej ilości działek do podziału.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.03.2016 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski