37/D/2015
Ogłoszenie o WYNIKU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Zaścianki, 15 – 522 Białystok,
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17, 740-21-49, fax.740-22-19
Sekcja Techniczna
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
na świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg
powiatowych w sezonie 2015/2016 r. na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego w Surażu (gmina: Łapy, Suraż, Turośń Kościelna, Poświętne)
przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 18.09.2015 r
3. Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:
na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku,
Szosa Baranowicka 37 oraz na stronie internetowej i biuletynie ZP pod Nr 235696-2015 w dniu 10.09.2015 r
4. Liczba otrzymanych ofert :
Zadanie 1, 14 – 3 oferty
Zadania 2, 3, 4, 5, 7, 11, 12 – 2 oferty
Zadanie 6, 8, 9, 10, 13 – 1 oferta
Liczba odrzuconych ofert
Zadanie 1, 12, 14 – 1 oferta
Zadanie 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,13 – 0 ofert
6. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa - 95 %
termin płatności - 5 %
7 Zestawienie ofert biorących udział w postępowaniu
Zadanie 1 - zwalczanie śliskości zimowej
Lp |
Nazwa Oferenta |
Siedziba oferenta |
Adres oferenta |
Cena Brutto
|
Punktacja łączna |
1 |
PHU NEJMAN Anna Nejman |
Polska woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Choroszcz m. Klepacze |
ul. Łagodna 22 15-641 Białystok |
Nośnik pod piaskarkę zamawiającego- 129,60 zł/godz. Nośnik z piaskarką oferenta - 129,60 zł/godz. Ładowarka – 129,60 zł/godz. Termin płatności – 30 dni |
98,39 |
2 |
BUDOMOST Sp. z o.o. |
Polska woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Supraśl m. Zaścianki |
Szosa Baranowicka 37 15-522 Białystok |
Nośnik pod piaskarkę zamawiającego- 129,60 zł/godz. Nośnik z piaskarką oferenta - 129,60 zł/godz. Ładowarka – 108,00 zł/godz. Termin płatności – 30 dni |
100,00 |
2 |
SUKCESS Sp. z o.o |
Polska woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Choroszcz m. Kleosin |
ul. G. Morcinka 8 16-001 Kleosin |
Nośnik pod piaskarkę zamawiającego- 129,60 zł/godz. Nośnik z piaskarką oferenta - -------------------- Ładowarka – 108,00 zł/godz. Termin płatności – 30 dni |
Oferta odrzucona ar. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp niezgodna z SIWZ Zamawiający wymagał podania cen na wszystkie jednostki sprzętowe |
Zadanie 2 – nośnik Oferenta pod pług dwustronny Zamawiającego
1. PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
2. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 149,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 87,83 punkty
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 3 – nośnik Oferenta pod pług jednostronny Zamawiającego
1. PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
2. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 149,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 87,83 punkty
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 4 – nośnik Oferenta pod pług jednostronny Zamawiającego
1. PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
2. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 149,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 87,83 punkty
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 5 – nośnik Oferenta pod pług jednostronnym Oferenta
1. PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
2. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 149,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 87,83 punkty
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 6 - nośnik Oferenta z pługiem dwustronnym Oferenta
1. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 149,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 7 - nośnik Oferenta z pługiem dwustronnym Oferenta
1. PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
2. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 149,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 87,83 punkty
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 8 - nośnik Oferenta z pługiem wirnikowym Oferenta
1. PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 172,80 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 9 – nośnik Oferenta pod pług POC-1 Zamawiającego
1. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 95,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 10 – nośnik Oferenta pod pług POC-1 Zamawiającego
1. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 95,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 11 – równiarka Oferenta
1.Leśny Zakład Usługowy LASBUD Sp. z o.o.
Godz. pracy brutto – 129,60 zł/godz.
Godz. dyżuru brutto – ----- zł/godz. 78,30 punktów
Termin płatności – 30 dni
2. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 100,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 12 – koparko- ładowarka Oferenta
1. Usługi Brukarskie Andrzej Leszczyński
Godz. pracy brutto – 120,54 zł /godz. Oferta odrzucona na podst. Art.89 ust. 2
Godz. dyżuru brutto – 61,50 zł/godz. niezgodne z SIWZ nie podano terminu
Termin płatności – nie podano nie podano terminu płatności, brak ostatniej strony oferty
2. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 100,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 13 – spycharka Oferenta
1. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 100,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz. 100,00 punktów
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 14 - odśnieżanie chodników
1. Usługi Brukarskie Andrzej Leszczyński
Brutto 0,74 zł /mb Oferta odrzucona na podst. Art.89 ust. 2 niezgodna z SIWZ nie podano terminu płatności
brak ostatniej strony oferty
2. PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22 48,98 punktów
Brutto 1,08 zł /mb
3. SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8 100,00 punktów
Brutto 0,50 zł /mb
8 Zestawienie ofert wybranych na świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowo Mostowego w Surażu
Zadanie 1 - zwalczanie śliskości zimowej
BUDOMOST Sp. z o.o.
Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok
Nośnik pod piaskarkę Zamawiającego brutto - 129,60 zł/godz.
Godz. dyżuru brutto – 12,96 zł/godz.
Nośnik z piaskarką Oferenta brutto - 129,60 zł/godz.
Godz. dyżuru brutto – 12,96 zł/godz.
Ładowarka oferenta – 108,00 zł/godz.
Godz. dyżuru brutto – 12,96 zł/godz.
Była to oferta z najwyższą punktacją i spełniała warunki udziału w postępowaniu.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Zadanie 2 – nośnik Oferenta pod pług dwustronny Zamawiającego
PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 3 – nośnik Oferenta pod pług jednostronny Zamawiającego
PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 4 – nośnik Oferenta pod pług jednostronny Zamawiającego
PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 5 – nośnik Oferenta pod pług jednostronnym Oferenta
PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Były to oferty z najwyższą punktacją i spełniały warunki udziału w postępowaniu.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .
Zadanie 6 - nośnik Oferenta z pługiem dwustronnym Oferenta
SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 149,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Była to jedyna ważna oferta złożona na to zadanie i spełniała warunki udziału w postępowaniu.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .
Zadanie 7 - nośnik Oferenta z pługiem dwustronnym Oferenta
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 129,60 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Była to oferta z najwyższą punktacją na to zadanie i spełniała warunki udziału w postępowaniu.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .
Zadanie 8 - nośnik Oferenta z pługiem wirnikowym Oferenta
PHU NEJMAN Anna Nejman
15-641 Klepacze ul. Łagodna 22
Praca sprzętu brutto – 172,80 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 21,60 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 9 – nośnik Oferenta pod pług POC-1 Zamawiającego
SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 95,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 10 – nośnik Oferenta pod pług POC-1 Zamawiającego
SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 95,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Były to jedyne ważne oferty złożone na te zadania i spełniały warunki udziału w postępowaniu.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .
Zadanie 11 – równiarka Oferenta
SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 100,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Była to oferta z najwyższą punktacją na to zadanie i spełniała warunki udziału w postępowaniu.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .
Zadanie 12 – koparko- ładowarka Oferenta
SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 100,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Zadanie 13 – spycharka Oferenta
SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Praca sprzętu brutto – 100,00 zł /godz.
Godz. dyżuru brutto – 9,90 zł/godz.
Termin płatności – 30 dni
Były to jedyne ważne oferty złożone na te zadania i spełniały warunki udziału w postępowaniu.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .
Zadanie 14 - odśnieżanie chodników
SUKCESS Sp. z o.o.
16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8
Brutto 0,50 zł /mb
Była to oferta z najwyższą punktacją na to zadanie i spełniała warunki udziału w postępowaniu.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą
Białystok, dnia: 2015-10-09
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski
37/D/2015
Białystok: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 r. na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego w Surażu (gmina: Łapy, Suraż, Turośń Kościelna, Poświętne)
Numer ogłoszenia: 235696 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 r. na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego w Surażu (gmina: Łapy, Suraż, Turośń Kościelna, Poświętne).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzętowo- transportowych w zakresie zimowego utrzymania w ciągu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 r. obejmujących:
a/ zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Białostockiego w V standardzie zimowego utrzymania przy użyciu 30%-wej mieszanki piaskowo-solnej; szerokość posypywania min. 5,0 m, zalecana ilość mieszanki piaskowo-solnej na 1 m2 nawierzchni wynosi 120 g - na odcinkach wyznaczonych do posypywania.
b/ odśnieżanie w/w dróg przy użyciu lemieszy zainstalowanych na nośnikach samochodowych oraz sprzętu pomocniczego (równiarki, spycharki, koparki);
c/ odśnieżanie chodników na szerokość 1,0 m
2. Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie na terenie niżej wymienionych Obwodów Drogowo- Mostowych i w granicach administracyjnych poszczególnych gmin: Obwodu Drogowo-Mostowego w Surażu (gmina: Łapy, Suraż, Turośń Kościelna, Poświętne)
3. Potrzeby sprzętowo- transportowe do realizacji przedmiotowych usług w poszczególnych zadaniach przedstawiają się następująco: Zwalczanie śliskości zimowej na drogach - nośnik oferenta pod piaskarkę zamawiającego - 1 szt. - nośnik oferenta z piaskarką oferenta - 1 szt. - ładowarka oferenta - 1 szt. Odśnieżanie dróg - nośnik oferenta pod pług dwustronny zamawiającego - 1 szt. - nośnik oferenta pod pług jednostronny zamawiającego - 2 szt. - nośnik oferenta z pługiem jednostronnym oferenta - 1 szt. - nośnik oferenta z pługiem dwustronnym oferenta - 2 szt. - nośnik oferenta pod pług POC-1 zamawiającego - 2 szt. - nośnik oferenta z pługiem wirnikowym oferenta - 1 szt. - równiarka oferenta - 1 szt. - spycharka oferenta - 1 szt. - koparka- ładowarka oferenta - 1 szt. Do odśnieżania chodników, zatok, parkingów: - pługi ręczne - odśnieżarki
4. Do wykonawcy będzie należało : - odśnieżanie dróg (obejmuje zarówno odśnieżanie jezdni jak i poboczy); - odśnieżanie chodników, zatok, parkingów; - zwalczanie śliskości zimowej; - pełnienie dyżurów na żądanie zamawiającego; - przystosowanie nośników do montażu piaskarek oraz lemieszy pługów będących własnością zamawiającego; - podstawianie do dyspozycji zamawiającego na każde jego wezwanie w ciągu max. 2 godz. sprzętu sprawnego technicznie i przystosowanego do zwalczanie śliskości i odśnieżania; - zapewnienie stałej obsługi naprawczo- remontowej również dla osprzętu zamawiającego; za uszkodzenie osprzętu zamawiającego z winy wykonawcy koszt naprawy ponosić będzie w całości wykonawca; - oczyszczenie, zakonserwowanie i przekazanie zamawiającemu piaskarek oraz lemieszy po zakończeniu sezonu zimowego; - wyposażenie nośników w lampy sygnalizacyjne i oświetlenie oraz łączność z kierującymi pracami zimowego utrzymania; - każdy sprzęt do zimowego utrzymania powinien posiadać telefon komórkowy z zestawem głośnomówiącym lub słuchawkowym, w celu zapewnienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z kierowcą; kierowca każdorazowo informuje o rozpoczęciu i zakończeniu prac; - ceny wykazane w ofercie winny obejmować koszty dojazdów, przejazdów, przerzutów sprzętu jak również koszty związane z montażem i demontażem osprzętu na nośniki; - w przypadku wydania dyspozycji odśnieżania wraz z jednoczesnym zwalczaniem śliskości w miejscach wyznaczonych - do rozliczania wartości usług będą przyjmowane następujące ceny jednostkowe: 100% ceny jednostkowej za zwalczanie śliskości i 50% ceny jednostkowej za odśnieżanie.
5. Zwalczanie śliskości zimowej będzie się odbywać przy użyciu mieszanki piaskowo- solnej przygotowanej na bazie O.D.M. w Surażu
6. Okres realizacji robót zimowych ustala się od 1 listopada 2015 r. do 15 kwietnia 2016 r. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia lub skrócenia terminu wykonania przedmiotowych usług w zależności od warunków atmosferycznych. Decyzję o rozpoczęciu lub zakończeniu w/w usług podejmuje Dyrektor Zarządu Dróg. Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku sprawuje nadzór, dokonuje oceny stanu utrzymania dróg w okresie zimowym oraz dysponuje środkami sprzętowymi i materiałowymi i ustala technologię robót w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
W przypadku trudnych warunków atmosferycznych wartości umów zostaną zwiększone aneksem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie o zapoznaniu się ze standardami utrzymania zimowego dróg w sezonie 2015/2016
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia lub skrócenia terminu wykonania przedmiotowych usług oraz zmianę ich wartości aneksem do umowy w zależności od warunków atmosferycznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 17, za pośrednictwem poczty, na wyżej podanej stronie internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.09.2015 godzina 09:20, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej na drogach na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego w Surażu.
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach
- nośnik oferenta pod piaskarkę zamawiającego - 1 szt..
- nośnik oferenta z piaskarką oferenta
- 1 szt. - ładowarka oferenta - 1 szt..
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta pod pług dwustronny zamawiającego..
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta pod pług jednostronny zamawiającego..
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta pod pług jednostronny zamawiającego..
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta z pługiem jednostronnym oferenta.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta z pługiem dwustronnym oferenta.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta z pługiem dwustronnym oferenta.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta z pługiem wirnikowym oferenta.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta pod pług POC-1 zamawiającego..
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta pod pług POC-1 zamawiającego.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - równiarka oferenta..
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - koparko-ładowarka oferenta..
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - spycharka oferenta.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie ODM w Surażu - w zakresie zimowego utrzymania chodników.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski