1. Pełna nazwa zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Przebudowę skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1549 B i Nr 1550 B oraz drogi gminnej Nr 6266 B w m. Klepacze (gm. Choroszcz) – dokumentacja projektowa
przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 25.05.2016 r
2. Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 17-05-2016 r , na stronie internetowej oraz w biuletynie ZP
nr 54521 -2016 w dniu 17.05.2016 r
3. Liczba otrzymanych ofert: 2 oferty
4. Liczba ofert odrzuconych: 0 ofert
5. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa – 95 %
okres gwarancji- 5%
6. W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :
Lp |
Nazwa Oferenta |
Siedziba oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto zł/ punktacja |
Gwarancja/ punktacja |
Punktacja razem |
1 |
DROGOWSKAZ M. Gwiazdowski A. Sosnowski M. Grzybowska |
woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Białystok m. Białystok |
15-620 Białystok ul. Elewatorska 13/22 |
46 740,00 78,50 |
4 lata 5,00 |
83,50 |
2 |
DROGOWIEC Sp. z o.o.
|
woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Białystok m. Białystok |
15-333 Białystok ul. Zwierzyniecka 10 lok. 3 |
38 622,00 95,00 |
4 lata 5,00 |
100,00 |
7. Oferta ważna z najniższą ceną: – 38 622,00 zł z 23% podatkiem VAT
Oferta ważna z najwyższą ceną: – 46 740,00 zł z 23% podatkiem VAT
8. Wybrano ofertę firmy :
DROGOWIEC Sp. z o.o.
15-333 Białystok
ul. Zwierzyniecka 10 lok. 3
za cenę 38 622,00 zł
(słownie: trzydzieści osiem tysięcy sześćset dwadzieścia dwa zlote ) brutto.
Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub poczta elektroniczną.
Białystok, dnia 2016-05-30 |
|
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski
37/D/2016
Białystok: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1549 B i Nr 1550 B oraz drogi gminnej Nr 6266 B w m. Klepacze (gm. Choroszcz) - dokumentacja projektowa
Numer ogłoszenia: 54521 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1549 B i Nr 1550 B oraz drogi gminnej Nr 6266 B w m. Klepacze (gm. Choroszcz) - dokumentacja projektowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta)
1.1 Szerokość istniejącej jezdni i korona Droga powiatowa Nr 1549 B: Oliszki - Klepacze - Horodniany przebudowa w obrębie skrzyżowania w m. Klepacze na odcinku ok. 20m - ul. Kolejowa. - jezdnia szer. 5,5m-6,0m; przekrój uliczny Droga powiatowa Nr 1550 B: Niewodnica Kościelna - Klepacze - Białystok przebudowa w obrębie skrzyżowania w m. Klepacze na odcinku ok. 80m - ul. Niewodnicka. - jezdnia szer. 6,0m; przekrój uliczny Droga gminna Nr 6266 B; przebudowa na odcinku o dług. ok. 20m - ul. Wodociagowa. - jezdnia szer. 5,5m- 6,0m; przekrój uliczny
1.2. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Istniejącą jezdnię należy przewidzieć do rozbiórki.
1.3. Uzbrojenie terenu - kanalizacja deszczowa
1.4. Niweleta drogi Niweleta drogi - w miarę możliwości zachować dotychczasowe pochylenia
1.5. Urządzenia obce w pasie drogowym - linia energetyczna napowietrzna i doziemna - linia telefoniczna kablowa - sieć wodociągowa - kanalizacja sanitarna
2.DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1 Parametry techniczne do projektowania:
2.1.1. Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowany
2.1.2. Kategoria drogi - L 2.1.3. Przekrój poprzeczny (normalny): - uliczny,
2.2 Konstrukcja (technologia) nawierzchni
2.2.1.Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.2.2.Podbudowa - kruszywowa;
2.2.3.Nawierzchnia - beton asfaltowy
2.3. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Skrzyżowanie dróg skanalizowane z użyciem prefabrykowanych elementów małego ronda (rondo przejazdowe).
2.4. Propozycje dotyczące zadrzewienia Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów.
2.5 Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Przewiduje się przebudowę odcinka linii elektroenergetycznej w tym przestawienie jednego słupa oraz uzupełnienie sieci kanalizacji deszczowej o dodatkowe elementy. W przypadku stwierdzenia innych kolizji, w porozumieniu z Zamawiającym ustalić zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.
3. ZAKRES OPRACOWANIA
3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę. Gmina Choroszcz posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich w tym rowów przydrożnych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych) - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.
3.2. Dodatkowo należy opracować: - badania geotechniczne podłoża nawierzchni - min. po 1 otworze badawczym w istniejącej jezdni dróg, na każdym wlocie, - projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), - pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat Dokumentację należy przekazać: 1. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 2. Projekt budowlany - 4 egz. 3. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża elektroenergetyczna z częścią przedmiarową i ST - 5 egz 5. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna z częścią przedmiarową i ST - 5 egz 6. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni - 2 egz. 7. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz. 8. Pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. Obowiązuje przedstawienie do dnia 30.06.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3 Obowiązuje przedstawienie do dnia 22.07.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne, zdefiniowane kolizje z urządzeniami obcymi dla drogi), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 200,00 m wraz z kanalizacją deszczową o dług. min. 50 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:
1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi (bez ograniczeń) lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 200,00 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę , dla których uzyskano pozwolenie na budowę
2) min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne i opracować min. 1 dokumentację projektowa dotycząca projektu budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej o dług. min. 50 m. dla której uzyskano pozwolenie na budowę
3) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub im równoważne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.05.2016 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor PZD w Biaymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski