1. Pełna nazwa zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowej na:
Aktualizację dokumentacji projektowej na Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej
Nr 1394 B droga nr 8 – Sielachowskie - Osowicze (gm. Wasilków)
przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 01.06.2016 r
2. Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 24-05-2016 r , na stronie internetowej oraz w biuletynie ZP nr 57663 -2016 w dniu 24.05.2016 r
3. Liczba otrzymanych ofert: 1 oferta
4. Liczba ofert odrzuconych: 0 ofert
5. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa – 95 %
okres gwarancji- 5%
6. W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :
Lp |
Nazwa Oferenta |
Siedziba oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto zł/ punktacja |
Gwara- ncja/ punktacja |
Punktacja razem |
1 |
DROSAN PROJEKT mgr inż. M. Pawluczuk |
woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Wasilków m. Wasilków |
16-010 Wasilków ul. Gen. Sosnkowskiego 10 |
54 735,00 95,00 |
4 lata 5,00 |
100,00 |
7. Wybrano ofertę Firmy:
DROSAN PROJEKT
mgr inż. M. Pawluczuk
16-010 Wasilków
ul. Gen. Sosnkowskiego 10
za cenę 54 735,00 zł
(słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące siedemset trzydzieści pięć złotych ) brutto.
Była to jedyna oferta złożona w tym postępowaniu i spełniała wszystkie warunki.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z zamawiającym.
Białystok, dnia 2016-06-09 |
|
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inz. Marek Jędrzejewski
42/D/2016
Białystok: Aktualizacja dokumentacji projektowej na Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1394 B droga nr 8 - Sielachowskie - Osowicze (gm. Wasilków)
Numer ogłoszenia: 57663 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja dokumentacji projektowej na Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1394 B droga nr 8 - Sielachowskie - Osowicze
(gm. Wasilków).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Stan istniejący
- długość odcinka 1 764 m - przekrój szlakowy: szerokość jezdni bitumicznej 3,5m, pobocza gruntowe - obiekty inżynierskie - przepusty - szt. 2 - przepust betonowy sklepiony o świetle pionowym 1,0m na rowie melioracyjnym i przepust betonowy Ø 40cm (do likwidacji) - kanalizacja deszczowa na odcinku 336,5m ze studniami rewizyjnymi, bez studzienek ściekowych i przykanalików.
2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA i ZAKRES OPRACOWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - Zamawiający załącza koncepcję zagospodarowania i odwodnienia terenu
Charakter robót: przebudowa z rozbudową - w związku z istniejącym zagospodarowaniem , korekta niwelety drogi w niezbędnym zakresie Parametry techniczne do projektowania: - prędkość projektowa Vp - teren zabudowany - 40 lub 30 km/h - kategoria ruchu KR2 - klasa drogi - L - przekrój poprzeczny (normalny): uliczny, szerokość jezdni - 6,0m, szerokość chodników - pożądana 1,5m Konstrukcja (technologia) nawierzchni - Zamawiający przekaże Dokumentację geotechniczną - warstwa dolna konstrukcji nawierzchni (grunt stabilizowany cementem z dowozu) lub inne rozwiązanie w porozumieniu z Zamawiającym. - podbudowa - kruszywo łamane - nawierzchnia - beton asfaltowy; Odwodnienie - kanalizacja deszczowa z wyprowadzeniem do rowu melioracyjnego i rzeki Supraśl. Przebudowa przepustu pod koroną drogi - zakłada się, że przepust zostanie zaprojektowany z rur lub blach stalowych karbowanych z powłoką polimerową. Elementy bezpieczeństwa ruchu - utwardzone chodniki dla pieszych; Przebudowa skrzyżowań z drogami gminnymi. Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Bariery ochronne nad przepustem. Konstrukcja (technologia) elementów bezpieczeństwa ruchu - zjazdy publiczne o szer. jezdni 5,0m i nawierzchni jak na drodze głównej - zjazdy gospodarcze przez chodnik z kostki betonowej typu Polbruk gr. 8cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm i szer. 4,0m. - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej typu Polbruk gr. 6cm na podsypce piaskowej Zadrzewienie - Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących - przewiduje się przebudowę: - kabla światłowodowego na dł. ok. 1200m - dwóch kabli światłowodowych na dł. ok. 1400m - trzech kabli światłowodowych na dł. ok. 80m - wodociągu z przyłączami na dł. ok. 850m - kabla elektroenergetycznego na dł. ok. 40m Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. Zawartość opracowania 1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 6 egz. 2. Mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 3. Projekt budowlany - 4 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 5. Projekt wykonawczy (techniczny) przebudowa przepustu pod koroną drogi, z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 6. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (sieć kanalizacji deszczowej) z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 7. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (przebudowa wodociągu) z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 8. Projekt wykonawczy (techniczny) branża teletechniczna z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 9. Projekt wykonawczy (techniczny) branża elektroenergetyczna z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 10.Operaty wodnoprawne (przebudowa przepustu, odprowadzenie wód opadowych do ziemi lub do wód) wersja papierowa - 3egz. + wersja elektroniczna - 2 płytki 11. Projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) - 4 egz. 12. Plan wyrębu drzew i krzewów - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 29.07.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. - Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 dokumentacji projektowej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dokumentacji dotyczącej projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m wraz z kanalizacja deszczową długości min. 400 m i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:
1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi (bez ograniczeń) lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.1 dokumentacji projektowej dotyczącej projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę
2) min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne i opracować min. 1 dokumentację projektowa dotycząca projektu budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej o dług. min. 400 m. dla której uzyskano pozwolenie na budowę
3) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub im równoważne.
4) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności telekomunikacyjnej (bez ograniczeń)lub im równoważne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykazać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu;;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.06.2016 godzina 08:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski