1. Pełna nazwa zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Opracowanie dokumentacji projektowej na Rozbudowę drogi powiatowej Nr 1440 B na odcinku ulicy Polnej w Gródku (Gm. Gródek) przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 08.06.2016 r
2. Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 31-05-2016 r , na stronie internetowej oraz w biuletynie ZP nr 61441 -2016 w dniu 31.05.2016 r
3. Liczba otrzymanych ofert: 3 oferty
4. Liczba ofert odrzuconych: 1 oferta
5. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa – 95 %
okres gwarancji- 5%
6. W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :
Lp |
Nazwa Oferenta |
Siedziba oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto zł/ punktacja |
Gwara- ncja/ punktacja |
Punktacja razem |
1. |
GEOBET Sp. z o.o. |
woj. Warmińsko-Mazurskie pow. Olsztyn gm. Olsztyn m. Olsztyn |
10-148 Olsztyn ul. Aleja Przyjaciół 40 /7
|
48 708,00 |
4 lata |
Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP – zawiera błędy w obliczeniu ceny |
2. |
DROGOWIEC Sp. z o.o.
|
woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Białystok m. Białystok |
15-333 Białystok ul. Zwierzyniecka 10 lok. 3 |
57 933,00 42,36 |
4 lata 5,00 |
47,36
|
3. |
DROSAN PROJEKT mgr inż. M. Pawluczuk |
woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Wasilków m. Wasilków |
16-010 Wasilków ul. Gen. Sosnkowskiego 10 |
25 830,00 95,00 |
4 lata 5,00 |
100,00 |
7. Oferta ważna z najniższą ceną: – 25 830,00 zł z 23% podatkiem VAT
Oferta ważna z najwyższą ceną: – 57 933,00 zł z 23% podatkiem VAT
8. Wybrano ofertę firmy :
DROSAN PROJEKT
mgr inż. M. Pawluczuk
16-010 Wasilków
ul. Gen. Sosnkowskiego 10
za cenę 25 830,00 zł
(słownie: dwadzieścia pięć tysięcy osiemset trzydzieści złotych) brutto.
Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub poczta elektroniczną.
Białystok, dnia 2016-06-14 |
|
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski
46/D/2016
Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na Rozbudowę drogi powiatowej Nr 1440 B na odcinku ulicy Polnej w Gródku (Gm. Gródek)
Numer ogłoszenia: 61441 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na Rozbudowę drogi powiatowej Nr 1440 B na odcinku ulicy Polnej w Gródku (Gm. Gródek).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Stan istniejący Ulica w miejscowości Gródek - jezdnia bitumiczna szer. 6,0m, przekrój szlakowy - stan dobry.
2. Dane wyjściowe do projektowania Początek opracowania - skrzyżowanie z ul. Michałowską (droga gminna) w Gródku. Koniec opracowania - skrzyżowanie z ul. Białostocką (droga powiatowa) i Rzemieślniczą (droga gminna) w Gródku. Opracować projekt rozbudowy drogi polegającej na: 1. budowie chodnika z kostki betonowej typu Polbruk (bez faski) gr. 6cm na podsypce piaskowej - strona prawa na odcinku od ul. Michałowskiej do działki nr geod. 1266 (droga gminna), za rowem przydrożnym, na oddzielnym korpusie, przy murze cmentarza; szerokość chodnika 1,5m lub zmniejszenie do 1,0m; dł. odcinka ok. 300m; - strona lewa na odcinku od działki nr geod. 1547 do skrzyżowania z ul. Białostocką (droga powiatowa), za rowem przydrożnym, na oddzielnym korpusie; może wystąpić na krótkich odcinkach potrzeba usytuowania chodnika przy jezdni drogi, za krawężnikiem; szerokość chodnika 1,5m, dł. odcinka ok. 700m; 2. budowie/przebudowie zjazdów indywidualnych i publicznych z czerwonej kostki betonowej typu Polbruk gr. 8cm lub z betonu asfaltowego, na podbudowie z kruszywa łamanego - jeden zjazd do jednej działki na wysokości projektowanego chodnika i niżej wymienionych skrzyżowań, 3. przebudowie skrzyżowania z ul. Michałowską (droga gminna) - przebudowa ul. Michałowskiej na długości ok. 100m celem wyeliminowania niewłaściwych spadków na skrzyżowaniu z ul. Polną (droga powiatowa Nr 1440 B), 4. przebudowie skrzyżowania z ul. ul. Białostocką (droga powiatowa) i Rzemieślniczą (droga gminna) - skrzyżowanie skanalizowane w postaci ronda, 5.budowie odcinkowej kanalizacji deszczowej w obrębie ronda z wyprowadzeniem do zbiornika rozsączaąco - odparowującego, 6.Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa kolidujące z rozbudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt.-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie. 7.Przewidzieć bariery ochronne w miejscach uznanych za niebezpieczne. 8.Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.
3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1 Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operat wodnoprawny - zbiornik rozsączajaco - odparowujacy, odprowadzenie wód opadowych do ziemi ew. wylot odcinkowej kanalizacji deszczowej, - badania geotechniczne podłoża (w tym dla zbiornika rozsączajaco - odparowującego) - projekt stałej organizacji ruchu, Dokumentację należy przekazać: 1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 7 egz. 2. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 3. Projekt budowlany - 4 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 5. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (odcinkowa kanalizacja deszczowa, zbiornik rozsączajaco - odparowujący z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 6. Operat wodnoprawny wersja papierowa - 3egz. + wersja elektroniczna - 2 płytki 7. Badania geotechniczne podłoża - 2 egz. 8. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz. 9. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 15.07.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3 Obowiązuje przedstawienie do dnia 19.08.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne) oraz propozycje podziałów działek do przekazania Geodecie, celem przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m wraz z kanalizacją deszczową o dług. min. 50 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:
1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi (bez ograniczeń) lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące każda projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m każda dla których uzyskano pozwolenie na budowę,
2) min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych ,wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne i opracować min. 1 dokumentację projektowa dotycząca projektu budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej o dług. min. 50 m. dla której uzyskano pozwolenie na budowę
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.06.2016 godzina 10:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski