Zamowienie publiczne 49-16/d

Zakończone:

 49/D/2016

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY

1.      Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowę  z rozbudowa mostu przez

rz. Szeroka Struga wraz z dojazdami w m. Łapy Pluśniaki (gm. Łapy)

 przeprowadzono w trybie: przetargu  nieograniczonego w dniu: otwarcie ofert –  21.06.2016 r.

2.      Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie  ZP nr 70255 - 2016;  w dniu 06.06.2016 r.

3.      Liczba otrzymanych ofert:   5 ofert

4.      Liczba ofert odrzuconych: - 0 ofert                                                        

5.      Kryteria wyboru ofert: - cena ofertowa – 95 %

                                                okres gwarancji -  5%

6.      W postępowaniu oferty złożyli wymienieni niżej Oferenci i uzyskali punktację :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

Brutto zł

punktacja

Gwarancja

Miesiące

punktacja

Punktacja

razem

1

Przedsiębiorstwo

Eksploatacji

Ulic i Mostów Sp. z o.o.

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-680 Białystok

ul. Produkcyjna 102

 

 

2 277 667,64

95

 

 

48

5,00

100,00

2

STRABAG Sp. z o.o.

 

Polska

woj. Mazowieckie

pow. Pruszkowski

gm. Pruszków

m. Pruszków

05-800 Pruszków

ul. Parzniewska 10

 

 

2 288 268,85

94,56

 

 

48

5,00

99,56

3

BK TRAS Roboty Drogowe

Borsukiewicz SJ

 

 

 

 

EKODROM Sp. z o.o.

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białostocki

gm. Juchnowiec Kościelny

m. Hryniewicze

 

pow. Augustowski

gm. Augustów

m. Augustów

 

15-378 Białystok

Hryniewicze 66

 

 

 

16-300 Augustów

ul. Mirabelki 25

 

 

 

 

 

2 480 592,57

87,23

 

 

 

 

 

48

5,00

 

92,23

4

               

 UNIBEP S.A.

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Bielski

gm. Bielsk Podlaski

m. Bielsk Podlaski

 

17-100 Bielsk Podlaski

ul. 3 Maja 19

 

 

2 407 497,50

89,88

 

 

48

5,00

94,88

5

Przedsiębiorstwo Robót

Drogowo – Mostowych

TRAKT Sp. z o.o.

Polska

woj. Podlaskie

pow. Wysokomazowiecki

gm. Wysokie Mazowieckie

m. Wysokie Mazowieckie

 

18-200

Wysokie Mazowieckie

ul. 1 Maja 8

 

 

 

2 375 075,88

91,10

 

 

48

5,00

96,10

7. Oferta  z  najniższą ceną:  –       2 277 667,64 zł z 23% podatkiem VAT                      

Oferta  z najwyższą  ceną:  -     2 480 592,57 zł  z 23% podatkiem VAT

8 .Wybrano ofertę  firmy:

Przedsiębiorstwo Eksploatacji

Ulic i Mostów

15-680 Białystok

ul. Produkcyjna 102

za cenę –  2 277 667,64  zł (słownie: dwa miliony dwieście siedemdziesiąt siedem tysięcy sześćset

                 sześćdziesiąt siedem złotych i sześćdziesiąt cztery grosze) łącznie z podatkiem VAT.

Oferta ta spełniała wszystkie warunki i uzyskała największą ilość punktów.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem.

 

Białystok, dnia 2016-06-

 

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

49/D/2016

Białystok: Przebudowa z rozbudowa mostu przez rz. Szeroka Struga wraz z dojazdami w m. Łapy Pluśniaki (gm. Łapy)

Numer ogłoszenia: 70255 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudowa mostu przez rz. Szeroka Struga wraz z dojazdami w m. Łapy Pluśniaki (gm. Łapy).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót na odc. 720 mb:

Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym Karczowanie pni drzew i karczowanie krzaków Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) Roboty rozbiórkowe (podbudowa, nawierzchnia, chodniki, ogrodzenia, oznakowanie pionowe) Roboty ziemne Regulacja pionowa urządzeń Wykonanie kanalizacji deszczowej dł. 546 m Wykonanie konstrukcji stalowej z blachy falistej o przekroju skrzynkowym - B=9,145m H=1,940m Profilowanie i zagęszczenie podłoża Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i podbudowy z kruszywa łamanego Wykonanie podbudowy z chudego betonu i podbudowy z betonu asfaltowego Wykonanie nawierzchni żwirowej Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej i nawierzchni z kostki brukowej betonowej Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; w-wa ścieralna Umocnienie stożków, skarp i dna rowów i ścieków brukiem Umocnienie skarp i dna narzutem kamiennym w oplocie z siatki Ułożenie przepustów rurowych plastikowych pod zjazdami Uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym Oznakowanie poziome i pionowe Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych typu olsztyńskiego Barieroporęcze i bariery stalowo - linowe oraz poręcze na obiekcie mostowym Ustawienie krawężników betonowych i krawężników kamiennych Wykonanie chodników z płyt betonowych z fakturą dla niewidomych Chodniki z żywic na obiektach mostowych Ustawienie obrzeży betonowych Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych (ściek korytkowy) Zakładanie zieleńców Zakładanie rur osłonowych na kablach teletechnicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00-3, 45.23.23.10-3, 45.23.24.40-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) w jednaj z wybranych form:

1) pieniądzu na konto zamawiającego w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 03857950

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:

- 3 robót budowlanych polegających na: - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca lub ścieralna) w ilości min. 4 000 m2 każda

- wykonanie kanalizacji deszczowej lub kanału krytego na odcinku w ilości min. 500 m każda -oraz jednej roboty budowlanej polegającej na

- wykonaniu 1 przepustu lub konstrukcji z blachy falistej o świetle poziomym min. 4 m

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1) Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych posiadającej certyfikat zakładowej kontroli produkcji zlokalizowanej w odległości nie większej niż 75 km od miejsca prowadzonych robót

2) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia

3) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:

1) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów

2) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót mostowych: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie mostów lub obiektów inżynierskich na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności mostowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

3) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjnych: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min.2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót kanalizacyjnych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

4) obsługa geodezyjna min 1 osoba posiadająca, uprawnienia w zakresie geodezyjna obsługa inwestycji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca powinien posiadać ważną polisę ubezpieczeniową, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż

2 000 000,00 PLN w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie należy wykazać roboty na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania doświadczenia;

- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla wytwórni mas bitumicznych z której będzie korzystał Wykonawca

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o posiadaniu oznakowania (wg wzoru Zamawiającego)

2. oświadczenie o laboratorium (wg wzoru Zamawiającego)

3. oświadczenie o użyciu materiałów brukarskich posiadających znak CE (wg wzoru Zamawiającego)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu zakończenia robót, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. Inne zmiany zostały określone w SIWZ - Rozdział V Istotne dla stron postanowienia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

21.06.2016 godzina 09:50, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski



Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-V - SIWZ_Rozdzial_I-V_Przebudowowa_z_rozbudowa__mostu_przez_rz._Szeroka_Struga_m._Lapy.doc pobierz
SIWZ Rozdział VI-1 Projekt wykonawczy - roboty drogowe - SIWZ_Rozdzial_VI-1_projekt_wykonawczy_-_branza_drogowa.zip pobierz
SIWZ Rozdział VI-2 Projekt wykonawczy - kanalizacja deszczowa - SIWZ_Rozdzial_VI-2_projekt_wykonawczy_-kanalizacja_deszczowa.zip pobierz
SIWZ rozdział VI-3 projekt wykonawczy - most - SIWZ_Rozdzial_VI-3_projekt_wykonawczy_-most.zip pobierz
SIWZ Rozdział VII-1 ST - roboty drogowe - SIWZ_Rozdzial_VII-1_SST_Lapy_Plusniaki_drogowa.pdf pobierz
SIWZ Rozdział VII-2 ST -kanalizacja deszczowa - SIWZ_Rozdzial_VII-2_SST_Lapy_Plusniaki_kanalizacja_deszczowa.pdf pobierz
SIWZ Rozdział VII-3 ST - most - SIWZ_Rozdzial_VII-3_SST_Lapy_Plusniaki_most.pdf pobierz
skan mapy z miejscem wywozu gruntu - skan_mapy_z_miejscem_wywozu_gruntu_i_humusu_Lapy.jpg pobierz
Decyzja ZRID - decyzjaz_ZRID_Lapy_Plusniaki.pdf pobierz
Projekt stałej organizacji ruchu - Projekt_stalej_organizacji_ruchu_Lapy_Plusniaki_droga.pdf pobierz
Odpowiedz nr 1 na zapytania oferenta z dn. 08.06.2016 - Odpowiedz_na_zapytania_oferenta_z_dn._08.06.2016__Lapy_Plusniaki_na_strone.pdf pobierz
ST D.04.05.01 - D-04.05.01_Podbudowa_i_ulepszone_podloze_z_kruszywa_stabilizowanego_cementem.pdf pobierz
szczegół konstrukcyjny ścieku - szczegol_scieku.pdf pobierz
Kosztorys ofertowy zm. 09.06.2016 - Kosztorys_ofertowy_Lapy_Plusniaki_(drogowa_+_kanalizacja)_zm._09.06.2016.xls pobierz
Opis przedmiotu zamówienia zm. 09.06.2016r - opis_przedmiotu_zamowienia_Lapy_Plusniaki_zm._09.06.2016_r..xls pobierz
Przedmiar robót zm. 09.06.2016 - Przedmiar_drogowy_Lapy_Plusniaki_zm._09.06.2016_r..xls pobierz
Odpowiedz nr 1 na zapytania oferenta z dn. 10.06.2016 - Odpowiedz_nr_1_na_zapytania_oferenta_z_dn._10.06.2016__Lapy_Plusniaki_na_strone.pdf pobierz
Odpowiedz nr 2 na zapytania oferenta z dn. 10.06.2016 - Odpowiedz_nr_2_na_zapytania_oferenta_z_dn._10.06.2016__Lapy_Plusniaki_na_strone.pdf pobierz
Kosztorys ofertowy Łapy Pluśniaki - most - Kosztorys_ofertowy__Lapy_Plusniaki_most.xls pobierz
Odpowiedz nr 1 na zapytania oferenta z dn. 15.06.2016 - Odpowiedz_nr_1_na_zapytania_oferenta_z_dn._15.06.2016__Lapy_Plusniaki_na_strone.pdf pobierz
Odpowiedz nr 2 na zapytania oferenta z dn. 15.06.2016 - Odpowiedz_nr_2_na_zapytania_oferenta_z_dn._15.06.2016__Lapy_Plusniaki_na_strone.pdf pobierz